آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

اصلاح ابرو هاشور ابرو – آموزش گام به گام پرپشت کردن ابرو


بهترین آرایشگاه برای ابرو

اصلاح ابرو هاشور ابرو – آموزش گام به گام پرپشت کردن ابرو

اصلاح ابرو هاشور ابرو . اگر به دنبال یاد گرفتن مراحل پرپشت کردن ابرو هستید، موچین را رها کنید و این مقاله آرامیس مد آرایشگاه خوب برای ابرو در تهران بخصوص محله های پونک و ونک را بخوانید تا یادبگیرید که چگونه موجب رویش دوباره ی ابرو ها و پر به نظررسیدن آنها بشوید.        

    

اصلاح ابرو هاشور ابرو چگونگی پرپشت کردن ابرو در خانه

امروزه داشتن ابرو های مشخص و پرپشت، باب شده است، ولی اگر شما برای سالیان متمادی از روش های کندن و وکس کردن ابرو ها استفاده کرده باشید، اختمالا ابرو های خود را کم پشت خواهید یافت.

روش اول: رویش مجدد ابرو ها

پرپشت شدن ابرو پرپشت شدن ابرو

۱-برداشتن، وکس کردن و بند انداختن ابرو را متوقف کنید:

ابروهای بیشتر مردم در یک چرخه ی ۳-۴ ماهه می رویند، پس موچین خود را قایم کرده و اجازه بدهید تا ابروهایتان برای چند ماه عجیب به نظر برسند. این پروسه برای پرپشت کردن ابرو بسیار طولانی می باشد و شما باید شکیبا بوده و تحمل کنید.

  • موهای تازه رشد کرده و پراکنده را رها کنید، حتی اگر از ابروی اصلی شما فاصله دارند. اگر بعضی از ابروهایتان در جهت نا درست می رویند، ممکن است از عوارض استفاده از موچین یا وکس باشد.
  • اگر موهای اضافی شما را آزار می دهند، می توانید آنها را با ژل ابرو حالت بدهید و یا با مقداری کانسولر ، آنها را بپوشانید.

بهترین آرایشگاه برای ابرو بهترین آرایشگاه برای ابرو

۲- از سرم های ابرو استفاده کنید تا موجب رشد سریع تر آنها بشوید:

بیشتر سرم ها باعث دوام بیشتر فاز اول رویش موها می شوند، موهای شما در این فاز رشد می کنند. این اتفاق موجب موهای بلند تر و پر تر در ناحیه ی مصرف می شود، این سرم ها همچنین فولیکول های بیشتری را فعال می کنند و باعث پرپشت کردن ابرو می گردند.

  • بیشتر این سرم ها باید به صورت روزانه (گاهی دوبار در روز) مصرف بشوند. و موجب رشد دائمی موهای شما نمی گردند، شما برای نتیجه گرفتن از آنها باید به طور مداوم از این سرم ها استفاده کنید.
  • برای مشاهده ی نتیجه ی این سرم ها باید حدود ۶ هفته از استفاده ی روزانه ی شما از آنها بگذرد.
  • به دنبال محصولات حاوی پروستاگلندین باشید، این ماده یک ترکیب هورمون مانند در بدن است، که باعث بالا رفتن میزان رشد موهای شما می گردد.
  • هیچ ضمانتی برای تاثیر سرم های ابرو بر روی رویش موهایتان وجود ندارد، گاهی فولیکول های مو در اثر برداشته شدن مداوم بسیار ضعیف شده و یا حتی از بین می روند، در اینگونه مواقع رویش مجدد موها با دشواری همراه خواهد بود.

آرایشگاه خوب برای ابرو در تهران آرایشگاه خوب برای ابرو در تهران

۳- داشتن رژیم غذایی مناسب:

از رژیم غذایی غنی از پروتئین و ویتامین که موجب سلامت موهایتان می شود، استفاده کنید. موادی چون ویتامین های B وE، بیوتین و روی، بر روی رشد و سلامت موهای شما موثر هستند.

  • موهای شما از پروتئین تشکیل شده اند، پس در رژیم غذایی خود از موادی همچون ماست یونانی ،غلات و گوشت های بدون چربی مثل مرغ و بوقلمون استفاده کنید.
  • بیوتین موهای شما را شفاف می کند و به پرپشت کردن ابرو و مو کمک می کند. این ماده در تخم مرغ و دیگر منابع پروتئین یافت می شود.
  • روی در صدف، گوشت قرمز، خرچنگ، اسفناج و تافو یافت می شود و با ترمیم سلول ها و حفظ سلامتی آنها ازریزش موها جلوگیری می کنند.
  • ویتامین E باعث تقویت جریان خون می شود و در نتیجه رشد موها را تقویت می کند، این ویتامین در بادام ، کلم پیچ، آووکادو و کیوی پیدا می شود.

آرایشگاه خوب برای ابرو غرب تهران آرایشگاه خوب برای ابرو غرب تهران

۴- زمان کندن موهای اضافی ابروها:

پس از اینکه برای چهار ماه ابروهایتان را رها کردید تا کاملا رشد کنند، شروع به کندن موهای اضافی که بر روی پلک یا در نزدیکی خط مژه ها می رویند بکنید. شما همچنان موهایی را خواهید داشت که از محدوده ی ابرویتان بیرون هستند، اما هنوزشروع به کندن آنها و شکل دادن به ابرویتان نکنید.

  • حتی در این مرحله، ممکن است موهای شما در جهت های اشتباه روییده باشند. نا امید نشوید، با سالم شدن فولیکول ها و گذشتن چند چرخه ی مو، این مو ها هم در جهت درست می رویند.

آرایشگاه خوب برای ابرو در سعادت آباد آرایشگاه خوب برای ابرو در سعادت آباد

۵- به ابرو هایتان فرصت بدهید:

به ابروهای جدید خود، حداقل ۴-۶ ماه وقت بدهید تا بطور کامل در اطراف ابروی اصلی شما برویند:

پرپشت کردن ابرو های شما به صورت کامل ممکن است بیشتر از ۱۲ ماه طول بکشد. زمانی که ابروها پر شدند در استفاده از موچین زیاده روی نکنید و به هیچ عنوان از وکس استفاده نکنید. دانه دانه کندن موها به شما قدرت کنترل می دهد، مراقب باشید زیرا خیلی راحت ممکن است تمام زحمات خود را با یک اشتباه در وکس کردن، هدر بدهید.

  • از آینه های بزرگ کننده یا چراغ های بیش از حد روشن استفاده نکنید زیرا این کار می تواند خطای دید ایجاد کرده و موجب زیاده روی شما در کندن موهایتان بشود.

روش دوم: به سالن های آرایشی رفته و یا از روش های جراحی استفاده کنید.

ابرو کار ابرو کار

۱- ابروهای خود را رنگ کنید:

ابروهای کم پشت شما ممکن است پر از موهای کوچک سفید باشد، با رنگ کردن آنها به وسیله ی یک رنگ تیره تر می توانید ابروهایی واضح تر و قطور تر داشته باشید.

  • رنگ کردن ابرو بین ۳-۵ هفته دوام خواهد داشت.
  • اگر از رنگ بیش از حد تیره استفاده کنید، رنگ کردن مشکل ایجاد خواهد کرد. مواد شیمیایی آسیب رسان هستند و ممکن است به پوست و موی شما آسیب برسانند، پس برای این کار به یک متخصص مشهور مراجعه کنید.

قیمت اصلاح ابرو قیمت اصلاح ابرو

۲- در موارد خاص از............

برای مشاهده ادامه آموزش پرپشت کردن ابرو اینجا کلیک کنید.




مرجع:

http://aramismode.com/اصلاح-ابرو-هاشور-ابرو/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.