آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آرامیس مد مرکز آموزش میکاپ – آموزش گام به گام آرایش صورت بدون اشتباه


تشریفات عروسی با قیمت مناسب

آرامیس مد مرکز آموزش میکاپ – آموزش گام به گام آرایش صورت بدون اشتباه

آموزش میکاپ – در این مقاله آموزش گام به گام آرایش صورت بدون اشتباه را برای شما داریم. آرایش می تواند ابزار قدرتمندی در بالا بردن زیبایی طبیعی شما باشد. اما اگر به درستی از آن استفاده نکنید می توانید زیبایی را از ظاهر خود بکاهید. بهترین راهنمایی های آرایشی و زیبایی با آرایشگاه آرامیس مد مرکز زیبا سازی صورت تهران در شمال تهران و غرب تهران همراه شوید.     

       

آموزش میکاپ چگونه از اشتباهات آرایشی جلوگیری کنیم:

شما باید از اول محصولات را درست انتخاب یا استفاده کنید، ابرو هایتان را به طور طبیعی پر کنید، یا به طور منظم به یاد داشته باشید که شانه تان را بشورید. چند نکته کوچک می تواند تمام تفاوت ها را در اینکه چطور دیده می شوید و چطور احساس می کنید را در زمان آرایشتان کاملا مشخص کند.

گام اول: استفاده درست از کرم پودر و رژ زیر چشم:

سالن زیبایی آرامیس مد سالن زیبایی آرامیس مد

۱-قبل از زدن کرم پودر پوست را آماده کنید:

اگر کرم پودر را به پوست خیلی خشک، پوسته پوسته یا خیلی چرب بزنید، به صورت پرز پرز دیده خواهد شد. همیشه قبل از آرایش صورت تان را تمیز کنید، و برای نگه داشتن پوست به صورت نرم و تمیز یک یا دو بار در هفته صورت تان را کیسه بکشید. در آخر مطمئن باشید که ازیک مرطوب کننده قبل از آرایش استفاده می کنید بنابراین پوست شما کاملا مرطوب خواهد بود.

بهتر است قبل از استفاده از کرم پودر از موادی هم استفاده کنید که نه تنها به عنوان یک چسب برای آرایش صورت عمل می کند و یک روز کامل آرایشتان پاک نشود، بلکه بتواند منفذ، چین و چروک هایتان را نیز پر کند و کرم به نرمی روی پوست شما بنشیند.

زیبا سازی پوست صورت غرب تهران زیبا سازی پوست صورت غرب تهران

۲-کرم پودر را روی خط های فک صورت امتحان کنید:

زمانی که به دنبال کرم پودر مرغوبی برای آرایش صورت هستید در هنگام خرید هستید، شاید مقداری از آن را برای امتحان کردن روی دست تان بزنید اما پوست روی دست شما معمولا مثل پوست صورت نیست پس در نتیجه کرم پودری را که خیلی تیره است را خواهید خرید. به جای دست روی خطوط فک صورت آن را امتحان کنید تا مطمئن شوید با رنگ صورت و گردنتان همخوانی دارد. مطمئن باشید که کرم پودر را در نور طبیعی امتحان می کنید تا اطمینان داشته باشید که آن کرم پودر مخصوص شما است.

حتی اگر مطمئن هستید که کرم پودر هم با رنگ صورت و هم با رنگ گردنتان متناسب است، بهتر است کرم پودر را از صورت تا گردنتان به طور کامل بکشید.

گریم و میکاپ گریم و میکاپ

۳-آموزش میکاپ . کرم پودر را بوسیله اسفنج یا پَد به صورتتان بزنید:

اگرچه زدن کرم پودر با انگشتانتان برای آرایش صورت راحت تر است اما می تواند صورت را خط دار کند. به جای آن می توانید با انگشتان تمیز به صورت نقطه ای کرم پودر را بر روی صورت بزنید و با پَد یا اسفنج تخم مرغی آن را بمالید.

  • اگر با پَد یا اسفنج را فشار بدهید یا ضربه بزنید حالت رنگ پاشی روی صورت تان بوجود خواهد آمد.
  • از پَد های صاف که شبیه فرچه هستند استفاده نکنید.آنها نیز می توانند صورت را خط دار کنند، به جای آن به دنبال یک پَد ضخیم باشید که کرم پودر را به طور چشمگیری بمالد.

اگر از اسفنج استفاده می کنید، اول آن را زیر شیر آب خیس کنید. سپس فشار دهید تا آب آن خارج شود و مرطوب باشد، سپس از آن برای مالیدن کرم پودر استفاده کنید. این کار از آرایش غلیظ جلوگیری می کند.

سالن شهرک غرب سالن شهرک غرب

۴-آموزش آرایش . رنگ رژ زیر چشمی را انتخاب کنید که از پوست شما روشن تر است:

شاید شما فکر کنید که رژ زیر چشمی خیلی روشن، ناحیه زیر چشمتان را زمان آرایش صورت روشن خواهد کرد اما سایه ای که دو یا سه درجه روشن تر از کرم پودر باشد تنها آن قسمت را روشن می کند و نتیجه ی معکوسی خواهد داشت، به جای آن رژی را انتخاب کنید که یک درجه روشن تر از کرم پودر شماست .

بهتر است به جای پَد یا اسفنج برای مالیدن سایه زیر چشمتان از انگشت تمیز استفاده کنید. گرمای انگشت شما کمک خواهد کرد تا به راحتی زیر چشم تان ذوب و جذب پوست تان شود بنابراین کمتر چین وچروک روی پوست تان دیده می شود.

گریم صورت گریم صورت

۵-از رژی که دقیقا با کرم پودر تطابق می کند استفاده کنید:

از رژی که روشن تر از کرم پودر شماست بر روی جوش، جای زخم، لکه های پیری و ضایعات دیگر استفاده کنید در این صورت فقط به قسمت هایی که باید بمالید توجه می کنید. در غیر این صورت زمان آرایش صورت مالیدن رژی که دقیقا با کرم پودر مطابقت می کند بطور یکپارچه مالیده می شود.

بهترین کار برای مالیدن سایه بر روی صورت، یک پَد یا اسفنج می باشد.آن ها کمک می کنند تا این محصول بدون از بین بردن اضافی از رنگ دانه ها به پوست جذب شود بنابراین لکه های تیره شما پنهان خواهند ماند.

گام دوم: بقیه ی آرایش صورت:

آموزش آرایش صورت آموزش آرایش صورت

۱-از پنکیک ماهرانه استفاده کنید:

استفاده زیاد از پنکیک می تواند منفذ ها، چین و چروک را روشن تر کند و دیده شوند. برای بهتر شدن کرم پودر، تنها پنکیک را در نقاطی از صورت بزنید که می خواهید درخشان تر یا چرب شوند. برای بیشتر مردم این نقاط عبارتند از: بینی و بین ابرو، یا پیشانی و چانه یا اگر بخواهید لایه های روشن تری در قسمت لپ داشته باشید.

  • اگر پوستتان خشک است شاید اصلا از پنکیک برای آرایش صورت استفاده نکنید.

شما راحت تر می توانید از پنکیک های فشرده استفاده کنید. برای جلوگیری از زیاد دیده شدن پنکیک از پنکیک های رقیق و شفاف که هیچ رنگ یا لایه ای را به پوست اضافه نمی کنند استفاده کنید.

آرایشگاه خوب برای میکاپ آرایشگاه خوب برای میکاپ

۲-از محصولات مرئی و برنزِر کمتر استفاده کنید:

آرایش صورت با برنزِر ها و محصولات مرئی می توانند گرما و معنای خاصی به صورت شما ببخشند. اگر بیش از اندازه استفاده کنید، چهره ای تیره خواهید داشت. برای طبیعی به نظر رسیدن از مقدار بسیار کم بر روی پَد پرزدار بزنید وبه نرمی بر روی پیشانی، گیجگاه، استخوان گونه و بر روی فکتان به شکل۳ یا E در هر طرف بمالید تا عالی به نظر برسد.

برنزر یا محصولات مرئی تان را بر روی صورت تان به صورت کامل بمالید تا لکه یا علامت هایی بر روی صورت تان نماند.

سفید کردن پوست غرب تهران سفید کردن پوست غرب تهران

۳-فرچه رژگونه را بر روی گونه تان بخوبی حرکت دهید:

اگر فرچه را پایین تر از گونه تان بزنید زننده خواهد بود صورت تان را پایین خواهد آورد. از روی برجستگی گونه شروع کنید و در امتداد استخوان گونه تا موهایتان ادامه دهید. از رژگونه ی کمتری شروع کنید و فقط در صورت نیاز برای پر رنگ کردن اضافه کنید. برای طبیعی شدن مطمئن شوید که به خوبی می مالید، در نتیجه بر روی پوست به خوبی جذب می شود. یک فرچه رژگونه زاویه دار برای قرار گرفتن رژگونه در جای خود می تواند کمک زیادی کند.

گام سوم: کامل کردن آرایش....

برای مشاهده ادامه آموزش آرایش بدون اشتباه اینجا کلیک کنید.






مرجع:

http://aramismode.com/آموزش-گام-آرایش-صورت-بدون-اشتباه/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.